fredag 7 mars 2008

Ett par smutsiga muddisar



Nova har haft på sig dessa i dag och de är ju inte rena efter att hon har kryp färdigt! Jag gjorde dom i hop med en tröja som jag tyckte passade till. Man kan ju ha dom till allt annat oxå. Men det var för dagen jag gjorde dom...hon hade inget annat rent. Det är rosa velour som jag beställde på stoff&stol. Jag hade lite tur för jag beställde bara en meter men jag fick två, så nu kan det bli många byxor om jag vill. Det blir nog något annat med. Tröjan som jag gjorde är en vanlig trikå tröja. Det tyget kommer också från stoff&stil. Jag tyckte att färgerna och mönstret var så fint.

3 kommentarer:

Anonym sa...

vilka fina saker du sytt. tröjan nova har på bilden var ju jättegullig. Jag gillar också det tyget, tror det fanns i röd/grönt också. Man blir så sugen på att beställa tyg när man ser allt fint, men jag får nog vänta lite nu tills jag vet vilka färger som passar ;). kram

Millas design sa...

Tack tack!! det är roligt med lite mönstrat än bara en färgat och jag fastnade direkt när jag såg detta tyget. Hoppas det går bra för dig!
kram.

Anonym sa...

Vad duktig du är! Jättefina grejor och av fotona att döma ser de välgjorda ut. Hade du verkligen ingen förkunskap? Jag skulle också vilja vara sådär duktig, har bara sytt gardiner (ytterst enkla!) och kuddfodral men längre sträcker sig inte min kapacitet ;)
Keep up the good work :) /Sara